שגריר ישראל בבריטניה ערך קבלת פנים לסגל הפראלימפי לאולימפיאדת הנכים

מאת: אברהם תשובה

קהל רב ובינהם השר משה כחלון, ראשי הקהילה ואורחים נוספים נכחו בטקס קבלת פנים חמה ולבבית שקיים שגריר ישראל בבריטניה מר דניאל טאוב,לחברי הסגל הפראלימפי של ישראל המתקוננים לפתיחת התחרויות הפראלימפיות שיחלו ביום ה'.

בדברי ברכתו אמר השגריר בין היתר: "אני מקווה לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את התקווה מתנגנת פעמים רבות במהלך התחרויות.

השגריר ציין שבבריטניה ישנה התרגשות רבה וסיקור נרחב באמצעי התקשורת המקומיים" השגריר מקווה שכל הספורטאים יעשו את המיטב.

יו"ר הוועד הפראלימפי, דני בן אבו, הודה לשגריר על קבלת הפנים ושיבח את ראשי הקהילה היהודית והמתנדבים היהודים שבראשום עומד פרנק ויינברג, על הסיוע הרב שהם מעניקים למשלחת.

השר משה כחלון שנכח באירוע אךלא נאם, ציין בפני שיש לו תחושה מצויינת לראות את הספורטאים שנאבים עם מגבלותיהם בחיי היום יום ובמקביל מצטיינים בענפי הספורט.

השר מתכוון לצפות בתחרויות שיועברו בערוץ הראשון.

השר הבריטי לעיניני המזרח התיכון, מר אליסטר ברטס, תיאר בנאומו את ההתרגשות הרבה הקיימת בלונדון מהמשחקים הפראלימפיים, הבאים בהמשך להצלחה של המשחקים האולימפיים.

רוכב הסוסים יונתן דרסלר ומאמנו דרור בן שאול, הגיעו לכפר האולימפי מהולנד, בה שהו בשנה האחרונה בעקבות הצורך להשתתף במספר רב של תחרויות בין לאומיות על מנת להשיג את הקריטריון הדרוש להיכלל בסגל הישראלי.

לפני כחודשיים סבל הסוס של יונתן מבעיות בריאות ויונתן נאלץ להשאיל את הסוס ששמו אובליסק, איתו הוא הספיק להתאמן רק כחודשיים.

המאמן דרור בין שאול מצפה לתוצאה טובה למרות שזו האולימפיאדה הראשונה של יונתן בן ה-26 בעוד שליריביו זו האולימפיאדה השלישית ולחלקם אפילו רבעית.

רופא המשלחת דר אבי כץ מציין שספורטאי הסגל במצב בריאות תקין לקראת תחילת התחרויות ביום ה'

דר כץ מוסיף שבניגוד לסיכום מוקדם לא נערכו בדיקות מקדימות לגילוי חומרים אסורים, עובדה העשויה ליצור בעיות במהלך התחרויות.

כולם מתכוננים לטקס הפתיחה ועקב העובדה שכל הכרטיסים אזלו, כבישים סמוך לאיצטדיון ונסגרו וצפויים עומסים כבדים בכניסה, התבקשו הצופים להגיע לאזור כ-3 שעות לפני תחילת הטקס .

Leave a Reply

captcha *