אליפות ישראל בטניס בכיסאות גלגלים 2015

צילום: קרן אייזקסון.

אלופי 2014, שרגא ויינברג ואדם ברדיצ'בסקי – מנצחים גם השנה.

הטניסאים שרגא ויינברג ואדם ברדיצבסקי, שניהם מאילן ר"ג, זכו בסוף השבוע במקומות הראשונים בגמר אליפות ישראל בטניס בכיסאות גלגלים, וחזרו על ההישג האישי שלהם באליפות של שנה שעברה.

בתחרויות שנערכו במרכז הטניס רעננה בניהולו של קובי וינר, גבר שרגא ויינברג על איתי ארנליב, מבית הלוחם ת"א, בתוצאה: 0-2 . (0-6 , 3-6.) במסגרת בית הקוואד (נכות גבוהה).

ויינברג הוותיק, 49, נכה מלידה, זכה, כזכור, במדליית ארד זוגית במשחקים הפראלימפים בלונדון (2012) יחד עם נועם גרשוני, ובבייג'ין (2008) זכה במדליית כסף זוגית עם בועז קרמר. זו לו הפעם השנייה ברציפות בה הוא זוכה באליפות ישראל. לארנליב, 30, המנוסה פחות, הייתה השנה האחרונה מוצלחת מאוד, במהלכה זכה במדליית כסף
בטורניר בינלאומי בדרום אפריקה ובמדליות זהב בטורנירים בפולין ובקוריאה. ארנליב, הוא נכה צה"ל שנפצע קשה מאוד ביוני 2007 במהלך פעילות מבצעית בשכם.

בבית הפתוח ניצח אדם ברדיצ'בסקי את אמיר לוי, מבית הלוחם ירושלים, בתוצאה: 3-6 3-6. ברדיצ'בסקי, קטוע רגל, נפצע בתאונה במהלך חופשה בתאילנד, כשהסירה בה היו נופשים רבים התהפכה, הוא נפל למים ורגלו הסתבכה במנוע. ברדיצ'בסקי זכה במקום הראשון בקטגוריה זו גם באליפות ישראל 2014.

שרגא ויינברג מימין - אדם ברדיצבסקי משמאל

Leave a Reply

captcha *