אות נגישות ישראל הוענק לסניף ארומה-ישראל בביה"ח מאיר בכפר סבא

ארומה-ישראל משתפת פעולה עם עמותת נגישות ישראל מעל ל-4 שנים, מתוך השאיפה שכל סניפי הרשת יהיו נגישים לכל סוגי הלקוחות. בהליך זה, ארומה קיבלה ייעוץ להנגשת הסניפים הקיימים והחדשים במטרה לעמוד בדרישות החוק ותקנות הנגישות ואף מעבר לכך. תכנון והנגשת הסניפים נעשים בהנחיית מורשי נגישות מומחים מטעם העמותה, על מנת לעמוד בתנאי 'אות נגישות ישראל' התואמים לדרישות החוק. בנוסף, נבנתה במשותף תכנית הבוחנת כיצד לתת שירות נגיש לאנשים עם מוגבלות. במסגרת זו הועברה הדרכה מיוחדת לעובדי הסניפים. כמו כן, הרשת הפיקה תפריט נגיש בכתב מוגדל ובכתב ברייל.

מאת: נגישות ישראל
צלם: דודו מוסקוביץ

לדברי נעם גדליהו, מנהל תחום אחריות חברתית בארומה-ישראל:

"כרשת הפרושה בכל רחבי הארץ, ומתוך הכרה במחויבותנו לכלל ציבור לקוחותינו, אנו פועלים לקידום הנגישות בסניפינו השונים. לא מדובר בנגישות פיזית בלבד, אלא גם בנגישות השירות ובקידום מוצרי תזונה מיוחדת, כגון מוצרים ללא גלוטן, או לחם דגנים-קל שלנו שקיבל את תו אגודת הסוכרת בישראל. פעולות אלה הינן ברוח מטרת העל של ארומה-ישראל בכל הקשור לאחריותינו החברתית ועל פי החזון לשילוב וקידום אנשים עם מוגבלות בחברה הישראלית".

"אות נגישות ישראל" הוענק לסניף מאיר כפר סבא ברביעי ליוני במעמד ראש העיר, הנהלת ביה"ח מאיר כ"ס, הנהלת ארומה ישראל, יו"ר נגישות ישראל ומכובדים נוספים.

בטקס, בו השתתפו ראש עיריית כפר סבא – יהודה בן חמו, יאיר מרינוב – סמנכ"ל השיווק של ארומה ישראל, אנשי נגישות ישראל והזכיינית מירב זומר, הזכיר יובל וגנר לנאספים כי עסק נגיש הוא עסק מרוויח. בהחלט סיבה טובה להנגשה, כשלכך נוספת סיבה חברתית.

יובל וגנר יו"ר עמותת נגישות ישראל ציין את מערכת היחסים המיוחדת של העמותה עם ארומה ישראל, שכבר שנים רבות מקדמת את הנגישות במובן הרחב – דבר יוצא דופן הנעשה מכל הלב, כפי שהוא מציין.

"אנחנו שמחים להעניק אות נגישות ישראל לראשון מבין עשרות סניפי ארומה שיקבלו את האות בשנה הקרובה", אמר יובל וגנר, שציין את החשיבות המיוחדת של הנגשת סניף צמוד לבית חולים, שהוא בפני עצמו ביטוי לאתגר הגדול של הנגשת עולם הרפואה לבעלי מוגבלויות.

Leave a Reply

captcha *