נועם גרשוני זכה ברולאן גארוס

טניסאי הקוואד הישראלי המשיך לכבוש פסגות חדשות בעולם הטניס כשזכה באליפות צרפת הפתוחה. בגמר גבר גרשוני על ג'יימי בורודקין האנגלי, 2:6, 3:6

טניסאי הקוואד הישראלי, נועם גרשוני, ממשיך לכבוש פסגות חדשות בעולם הטניס. לאחר שזכה לא מזמן עם נבחרת ישראל באליפות העולם, גרף היום (א') גרשוני תואר נוסף וזכה ברולאן גארוס, אליפות צרפת הפתוחה.

גרשוני (שלישי בעולם) גבר ברבע הגמר על אנטוניו רפאל האיטלקי. בחצי הגמר שנערך אתמול הוא ניצח 0:6, 4:6 את אנדי לפת'ורן האנגלי ובמשחק הגמר פגש גרשוני אנגלי אחר, ג'יימי בורודקין (שמיני בעולם).

על החימר האנגלי לא ממש הצליח לסכן את גרשוני, ששמר לאורך כל המשחק על ההובלה, ולבסוף זכה במשחק עם 2:6, 3:6. בסיום המשחק, בירך מאמן נבחרת אנגליה את גרשוני וכינה אותו "אייסמן", ששוב עמד במשימה, התגבר על המתח וניצח.

מאמנו של גרשוני, נמרוד ביכלר, אמר בסיום: "היה חשוב לנועם להשיג תוצאה טובה בטורניר הזה, כדי להעביר מסר ליריביו לקראת האולימפיאדה. נועם הגיש היטב ושיחק משחק התקפי עם הרבה ווינרים, שהביאו אותו לניצחון".

מי שגם קצר הצלחה בתחרות הוא הישראלי בועז קרמר (12 בעולם), שהעפיל לחצי גמר התחרות. בזוגות העפילו קרמר ונועם גרשוני לגמר, לאחר שניצחו בחצי הגמר את בורודקין וסיטהול 3:6, 0:6. בגמר הפסידו השניים 6:2, 6:4 ,4:6 לצמד האנגלי אנדי לפת'ורן ופיטר נורפולק.

Leave a Reply

captcha *