בגיר (BAGIR) נותנת החסות לספורטאים הפראלימפיים באולימפיאדת לונדון 2012

בגיר (BAGIR) היא נותנת החסות הרשמית למשלחת הספורטאים הפראלימפיים באולימפיאדת לונדון 2012                            

מאת: אברהם תשובה

בגיר תעניק לכל חברי המשלחת חליפות אקולוגיות, העשויות חומרים ממוחזרים ותואמות את רוח אולימפיאדת לונדון שהיא האולימפיאדה הירוקה הראשונה. 

הביגוד ישמש את הספורטאים בכל האירועים הרשמיים, כולל מצעד המשלחות בטקס הפתיחה והסיום, בטקס קבלת הפנים אצל נשיא המדינה ובטקס הרשמי אצל שגריר ישראל בלונדון

חברת האופנה בגיר (BAGIR), היא נותנת החסות הרשמית למשלחת הספורטאים הפראלימפיים  באולימפיאדת לונדון שתפתח ב-29 לאוגוסט ותלביש את כל 70 חברי המשלחת.

התלבושת הייצוגית אותה תעניק בגיר לספורטאים תשמש אותם בכל האירועים הרשמיים והייצוגיים ובכלל זה גם במצעד המשלחות בטקס הפתיחה והסיום שישודרו בשידור חי בעשרות מדינות ברחבי העולם, בטקס קבלת הפנים שיערך בבית נשיא המדינה לפני היציאה למשחקים, בטקס הרשמי אצל שגריר ישראל בלונדון ובאירועים רשמיים נוספים.

הגברים במשלחת הפראלימפית וכן אנשי הסגל ילבשו חליפות מחויטת בגוון כחול נייבי, חולצות אלקמט בצבע תכלת,  גרביים, חגורות שחורות ועניבות צרות בגוון כחול,  ואילו נשות המשלחת תלבשנה חליפות בגוון כחול, עם חולצה וצעיף צבעוני – כל פרטי הלבוש מעוצבים ומיוצרים על ידי בגיר וניתנים באדיבותה.

הצוות שבחר את הביגוד לספורטאים הפראלימפיים, הורכב מנציגי הועד הפראלימפי  וממעצבי  חברת בגיר,  אשר ראו לנגד עיניהם את צבעי דגל המדינה.

בגיר (BAGIR)  ידועה כמותג בינלאומי רחב, המשלב בסגנונו חייטות מוקפדת ברמה גבוהה ביותר.  בהתאם לכך גם בגדי המשלחת הפראלימפית לאולימפיאדת לונדון  2012 מאופיינים באיכות מוצר גבוהה ומוקפדת, בחדשנות וביתרונות טכנולוגיים רבים, כגון: חולצות "אל קמט" העשויות 100% כותנה ללא צורך בגיהוץ, חליפות כביסות הניתנות לכיבוס במכונה ביתית וחליפות אקולוגיות העשויות חומרים ממוחזרים ותואמות את רוח אולימפיאדת לונדון שהיא האולימפיאדה הירוקה הראשונה.

בכל הפריטים העשויים טכנולוגיות מתקדמות משלבת BAGIR חיתוך אופנתי צעיר ובכך יוצרת חיבור אופנתי יוצא דופן.

חיים רייך, מנכ"ל בגיר ישראל מציין כי "בגיר" גאה להלביש את ספורטאי המשלחת הפראלימפית שתייצג את ישראל באולימפיאדת לונדון. "החיבור בין עולם הספורט ועולם האופנה זוכה כעת למכנה משותף ערכי וחשוב בזכות האג'נדה הירוקה של האולימפיאדה הקרובה. אנו בבגיר מעודדים זאת, מברכים על כך וגאים בכך".

יו"ר הוועד הפראולימפי דני בן אבו: "אנחנו מודים לבגיר על החסות הנדיבה, וגאים לייצג את המדינה כשאנחנו לבושים בחליפות בגיר העשויות מבד שייצורו מסייע לשמור על  הסביבה."