"גלגל הזהב" רוקדים עם גלגלים

כתבת: תמי מאור
מתוך: local הפורטל הגדול בישראל

ב-24 במאי בפארק הרצליה תתקיים התחרות הארצית "גלגל הזהב", בה מתחרים זוגות רוקדים שבהם אחד מבני הזוג ישב על כיסא גלגלים. הכניסה חופשית!

חגיגת ריקודים מרגשת תתקיים ביום חמישי ה-24 במאי בפארק הרצליה, בו יתקיים פסטיבל המחולות הארצי לרקדנים נכים על כיסא גלגלים, שגולת הכותרת שלו היא תחרות המחול הייחודית "גלגל הזהב", בה מתחרים זוגות רוקדים שבהם אחד מהם יושב על כיסא גלגלים. הכניסה חופשית.

זו השנה ה-11 שפסטיבל המחולות לרקדנים נכים מתקיים בהרצליה וסוחף רבבות, חובבי מחול ואחרים, שבאים לראות כיצד אנשים אינם נכנעים למוגבלות ומגשימים את אהבתם למחול.

הערב ייפתח במופע מחול מרהיב של כל להקות הנכים על כיסאות גלגלים מרחבי הארץ, בשילוב להקות מחול רגילות. את הפסטיבל תוביל להקת "גלגל במעגל" מהרצליה, המשלבת בתוכה רקדנים נכים ורקדנים ללא מוגבלות. בנוסף, תתקיים תחרות "גלגל הזהב" שבמסגרתה יתחרו חמישה זוגות. הופעותיהם של הזוגות המתחרים ישולבו בין ההופעות של להקות המחול. השופטים בתחרות הם בעלי שם בתחום המחול: קלוד דדיה ודנה פרנס.

עד להכרזת שמות הזוכים, תתקיים הופעה חיה ומלהיבה של הזמר צביקה פיק ("המאסטרו"). בסוף הערב יוכרזו שמותיהם של בני הזוג הזוכה בתחרות.

את הערב מפיקה מחלקת התרבות, נוער וספורט בעיריית הרצליה, הבמאי הוא רוני סימן טוב.

ראש עיריית הרצליה, יעל גרמן: "זהו ערב מרגש המעיד על כוח הרצון והנחישות. אין כמותו להעיד שהרצליה היא עיר שבה חלומות ושאיפות אכן מתממשים, לא משנה על אילו מגבלות יש להתגבר".