לראשונה בישראל קרוואן ממונע נגיש לנכים המרותקים לכיסא גלגלים

המוטורהום יוצג ב-11 וה-12 בפברואר בתערוכת התיירות. במקום יוצגו גם החידושים האחרונים בתחום ציוד הקמפינג

לראשונה בישראל, גם נכים המרותקים לכיסאות גלגלים, יוכלו לצאת לנופש בקרוואן ממונע (מוטורהום) אשר תייבא לארץ חברת לאופק קרוואנים וקמפינג.

מוטורהום המותאם לנכים יגיע לישראל מגרמניה ויוצג ב-11 וה-12 בפברואר בתערוכת התיירות הבינלאומית השנתית שתתקיים בגני התערוכה בת"א.

המוטורהום לנכים מצויד במעלית המאפשרת לנכה להיכנס עם כיסא הגלגלים למוטורהום, אשר מותאם בתוכו לתנועה של כסא הגלגלים. הנכה יכול להתייצב ליד ההגה או לחילופין לצד הנהג.

המוטורהום מיועד לשישה נופשים, יש בו מקלחת, שירותים, מטבחון מאובזר עם כיריים, מיקרוגל ומקרר וכמובן מסכי טלוויזיה ומזגן. לאופק, מייבאת לישראל קרוואנים מפוארים למכירה ולהשכרה ומפעילה מספר חניונים והיא מתכוונת לשלב את המוטורהום הנגיש בין מגוון האפשרויות המוצעות לציבור הנופשים להשכרה או למכירה.

בתערוכת התיירות תציג לאופק גם את החידושים האחרונים בתחום מוצרי הקמפינג. לאופק היא בעלת הזיכיון הבלעדי לייבא לישראל את מוצרי הקמפינג האיכותיים של חברת "ברונר" מאיטליה, אשר כבר למעלה מחמישים שנה נחשבת לחברה מובילה בתחום הקמפינג והפנאי באירופה.

ברונר מייצרת, בין היתר, אוהלים, מטבחי קמפינג, אבזור מגוון לקרוואנים ולמוטורהום וריהוט קמפינג מיוחד כמו שולחנות מתקפלים, כיסאות קמפינג, מיטות שדה איכותיות ומיטות שיזוף וכל מה שצריך לקמפינג מוצלח, מפנק ומשודרג.

אסף אפרים, מנכ"ל לאופק: "בשנה האחרונה הערנו את שוק הקרוואנים בישראל. יצרנו מהפכה בתחום וסיפקנו לנופש הישראלי את האיכות הגבוהה ביותר שקיימת בתחום הקרוואנים. אנחנו מאמינים כי גם לאנשים עם מוגבלות מגיעה הזכות לנפוש ולטייל בארץ בקרוואן איכותי ומאובזר ואני שמח שנפלה בחלקנו הזכות להביא את הבשורה לציבור בעלי המוגבלויות בישראל".

http://youtu.be/iv_1Sd6JBGg

Leave a Reply

captcha *