נועם גרשוני וענבל פיזרו ומאמנה יעקב בנינסון נבחרו למצטייני השנה בספורט הפראלימפי

מאת: אברהם תשובה

קהל רב ובניהם מנכ"לית משרד התרבות והספורט הגב' אורלי פרומן, ראש מנהל הספורט ד"ר אורי שפר, מנכ"ל מועצת ההימורים מר איציק לארי, יו"ר הועד האולימפי מר צבי ורשביאק, ויו"ר ארגון נכי צה"ל מר חיים בר נכחו בטקס בחירת מצטייני השנה בענפים השונים של הועד הפראלימפי, ונערך במלון דן תל אביב.

במהלך הארוע הוכרזו הטניסאי נועם גרשוני זוכה מדלית הזהב בלונדון והשחיינית ענבל פיזרו שזכתה בשלוש מדליות ארד באולימפיאדת לונדון כספורטאי השנה לשנת 2012, כמו כן נבחר מאמנה של פיזרו, יעקב בנינסון, שמדריך גם את שחייני הסגל הפראלימפי איאד שלבי ואראל הלוי כמאמן השנה.

בדברי ברכתה שיבחה מנכ"לית משרד הספורט את הישגיהם של הספורטאים. יו"ר הועד הפראלימפי דני בן אבו הודה לצוות שסייע להישגי המשלחת וביניהם משרד הספורט, מועצת ההימורים, נותני החסות וכן את התקשורת.

יו"ר הועד האולימפי מר צבי ורשביאק הפתיע את הנוכחים כשהודיע שבישיבת הנהלת הועד האולימפי הוחלט להמליץ על הספורטאי הפראלימפי נועם גרשוני כספורטאי השנה של הועד האולימפי. (אין זו טעות!). החלטה זו עדין מצריכה בדיקת התקנון.

נציג שגרירות בריטניה שארחה השנה את האולימפיאדה, מר רוב דיקסון העביר את הדגל הפראלימפי לידי נציג שגרירות ברזיל מר רוברטו פרנטה, שתארח את האולימפיאדה הבאה בריו בשנת 2016. הארוע הסתיים בשירת התקווה.

Leave a Reply

captcha *