עידכונים מאולימפיאדת הנכים לונדון 2012

הגרלה לא קלה לטניסאי נועם גרשוני 

מאת:אברהם תשובה, המשחקים הפראלימיים, לונדון

הספורטאי שי סיידה נוצח במשחקו הראשון בטניס שולחן

טניסאי השולחן שי סיידה, נוצח היום בפתיחת תחרויות טניס השולחן, על ידי צ'וי איל סאנג, מדרום קוריאה. סאנג, המדורג חמישי בעולם, הפגין יכולת עדיפה שהקנתה לו ניצחון בשיעור: 0-3 (6-11, 8-11, 6-11). מיחס הנקודות במערכות ניתן לראות שלמרות הבדלי הרמות הצליח שי סיידה (המדורג 17 בעולם) להוות יריב קשה.

בסיום המשחק אמר שי: "תחושה של פספוס, היה קרב טוב אבל מדובר ביריב חזק המדורג חמישי בעולם ולשעבר סגן אלוף עולם".

נבחרת הנכים של ישראל קיבלה היום את תוצאת הגרלת המשחקים בסיבוב הראשון.

על פי התוצאות התברר שבועז קרמר ישחק מול ג'וספה פוליצרי, מאיטליה.

שרגא ויינברג הגריל את ג'ונסון מרכוס, משבדיה, ונועם גרשוני זכה להתמודד נגד ג'יימי בודרקין, מבריטניה.המדורג חמישי בעולם.

בזוגות המשחק הראשון יהיה נגד השבדים. 

התחרויות מתחילות בשבת בשעה 11:00

גם חבר הכנסת מטלון מצטרף למברכים

בנוסף לברכתו של השר משה כחלון, השרה לימור לבנת והשר לשעבר מתן וילנאי, הגיעה גם בירכתו של ח"כ משה (מוץ) מטלון שייצג את ישראל כספורטאי בשנת 1976 במשחקים שנערכו בקנדה, ובאולימפיאדות הנכים שנערכו באתונה ובבייג'ין שבהן עמד בראש המשלחת הישראלית. בדברי ברכתו למשלחת בלונדון, אומר ח"כ מטלון: "גאווה וכבוד רב לייצג את מדינתנו ואין מרגש יותר מרגע השמעת ההמנון הלאומי, כאשר ברקע מתנוסס דגל כחול לבן על ראש התורן. אני מאחל לספורטאי הנבחרת, שאת רובם אני מכיר, ייצוג בכבוד והצלחה מרובה. מאמין ומחזיק לכם אצבעות שתביאו את יכולתכם לידי ביטוי." ברך ח"כ משה (מוץ) מטלון.

היחס של המתנדבים

כפי שפורסם כבר רבות, שמענו רק דעות חיוביות על המתנדבים הרבים שמסייעים לקיום המשחקים הפראלימפיים. ביחס חיובי זה, נתקלתי גם אני אישית.

עקב הצורך האישי שלי לנוע במרחקים העצומים הקיימים בין מתקני הספורט השונים, על מנת לכסות את התחרויות בענפים השונים, אני נעזר בכסא גלגלים. היום נאלצתי לבקש את עזרת המתנדבים כדי לפתור בעיית התקר שקרתה בשני הגלגלים של הכסא. לשמחתנו, נתקלנו במתנדבים המקומיים הלן ודניאל שבמשך חצי שעה פנו לכל מקום אפשרי על לסייע לי לפתור את הבעיה.

Leave a Reply

captcha *