עידכונים מאולימפיאדת הנכים לונדון 2012

מאת: אברהם תשובה, לונדון.

נבחרת הטניס בכסאות גלגלים, בהדרכתו של קובי וינר, סיימה את יום התחרויות בענף, בניצחון נוסף והפעם במשחקי הזוגות.

הצמד הישראלי, שרגא ויינברג ונעם גרשוני, גבר, בשלב רבע הגמר, על נבחרת שבדיה: 0-2 (1-6, 4-6). בחצי הגמר, יתמודד מחר (ב') הצמד הישראלי נגד הצמד האמריקאי.

רכיבה על סוסים

בתחרויות הרכיבה על סוסים, דורג הרוכב יונתן דרסלר, המשתתף לראשונה באולימפיאדת הנכים, למקום העשירי.

בתחרות החובה בסגנון חופשי, צבר דרסלר 65.333%. המאמן, דרור בן שאול, מציין שהוא מרוצה מההתיחסות של חניכו וזאת למרות הבעיות שנוצרו, טרם התחרות (כמו החלפת סוסו של דרסלר חודשיים לפני האולימפיאדה) ומהגישה המאוד חיובית והאופטימית של הרוכב יונתן דרסלר.

התחרות הבאה של דרסלר, תתקיים ביום שלישי, בתרגיל מוזיקלי שנקרא פריסטייל, לצלילי מוסיקה ישראלית.

שייט

צמד השייטים, הגר זהבי ושמעון בן יעקב, המתחרים בסירה לזוגות מעורבים מדגם סקאד, הגיעו למקום השביעי בשיוט השלישי ולמקום החמישי בשיוט הרביעי.

צוות השייטים השני של ישראל, הכולל את דרור כהן, ארנון אפרתי ובני וקסלר, שהתחרו בסירה מדגם סונאר, הגיעו בשיוט השלישי למקום השלישי ובשיוט הרביעי למקום העשירי.

קהל רב ממלא את כל מתקני הספורט השונים בכמות שאננה נראית אפילו במגרשי ליגת העל בישראל. בימים האחרונים נתקלתי במנכ"לית משרד התרבות והספורט , הגב' אורלי פרומן, שציינה בפני את התלהבותה מהתחרויות. בין היתר אמרה: " ראיתי את כל התחרויות של ספורטאי ישראל עד כה, הספורטאים מייצגים בצורה מכובדת וברמה גבוהה את המדינה. זו התרגשות אדירה לראות את הדגל מתנופף בטקסי המדליות ואני מאחלת הצלחה בהמשך"

Leave a Reply

captcha *