מכללת נס טכנולוגיות תקיים קורס מיוחד לאנשים בעלי מוגבלות

סי אביבי, מנהלת מכללת נס טכנולוגיות: "מכללת נס טכנולוגיות נרתמת למימוש החזון החברתי של נס טכנולוגיות, המושתת על חינוך וטכנולוגיה ועל סיוע לקהילה. אנו שמחים לסייע לאנשים בעלי מוגבלויות להשתלב בתעשיית ההיי טק ולרכוש את המקצוע המבוקש של בודק תוכנה, תחום קריטי בכל פרויקט מיחשוב".

מכללת נס טכנולוגיות תקיים קורס מיוחד לאנשים בעלי מוגבלויות, להכשרתם כבודקי תוכנות בסביבות האינטרנט ו- SAP ERP. הקורס יתקיים בשיתוף עם חברת Abilities Solution המתמחה בהעסקת אנשים בעלי מוגבלויות. הקורס יכלול 335 שעות לימוד פרונטליות וכן 70 שעות נוספות של הדרכה ותרגול החומר הנלמד.

הקורס החדש הינו קורס ייחודי שפותח והותאם עבור אנשים עם מוגבלויות ומתוך התחשבות בצרכי הלמידה המיוחדים של אוכלוסיות אלו. הקורס יתקיים בקבוצה קטנה, בקצב לימוד אישי, ותוך חניכה אישית של התלמידים. תוכנית הלימודים נבנתה במשותף על ידי מכללת נס טכנולוגיות ו- Abilities. בוגרי הקורס יקבלו בסיום הלימודים תעודת גמר מטעם מכללת נס טכנולוגיות והסמכה כבודקי תוכנה.

הקורס יתקיים במסגרת מדיניותה של נס טכנולוגיות לסייע לאיכות חייהם של אנשים בעלי מוגבלויות ונכויות, וזאת על ידי שילובם התעסוקתי בחברה. בשנת 2009 זכתה נס טכנולוגיות במגן הערכה מטעם עמותת חומ"ש – החטיבה השיקומית של העובדים הסוציאליים בישראל, על פעילותה בתחום זה.

"מכללת נס טכנולוגיות נרתמת למימוש החזון החברתי של נס טכנולוגיות, המושתת על חינוך וטכנולוגיה ועל סיוע לקהילה" אמרה סי אביבי, מנהלת מכללת נס טכנולוגיות. "אנו שמחים לסייע לאנשים בעלי מוגבלויות להשתלב בתעשיית ההיי טק ולרכוש את המקצוע המבוקש של בודק תוכנה, תחום קריטי בכל פרויקט מיחשוב".

מכללת נס טכנולוגיות מכשירה את תלמידיה למיגוון מקצועות נדרשים בתחומי טכנולוגיית המידע. המכללה מעסיקה סגל עובדים ומדריכים מהמובילים בתחומם ובעלי ניסיון מעשי רב בתעשיית ההיי-טק המקומית והעולמית. תחומי הלימוד מתעדכנים באופן תדיר בהתאם לתמורות טכנולוגיות ולדרישות השוק. למכללת נס טכנולוגיות קמפוסים בפריסה ארצית בתל-אביב, חיפה, ירושלים, נתניה, רחובות ובאר-שבע.

אם את/ה אדם אם מוגבלות ויכולות גבוהות? יש לנו הצעה בשבליך!
http://www.ness-college.co.il/NessCollege/Pages/index32.aspx

Leave a Reply

captcha *